چرا استفاده از پارچه های آب گریز برای شما بهترین گزینه است؟

اگر به عنوان مدیران صنایع هوایی، ریلی، سالن های سینما و … فعالیت می کنید یکی از مواردی که به شما کمک خواهد کرد در راستای جلب اعتماد مشتریان خود قدم بردارید توجه به نظافت و پاکیزگی محیطی است که مشتریان شما قرار است زمانی را هر چند کوتاه در آن سپری کنند.

فرقی نمی کند که افراد بخواهند ساعاتی طولانی را روی صندلی های قطار گذرانده و حتی بخوابند یا تنها ساعاتی کوتاه در سالن نمایش به تماشای فیلم بپردازند یا یک سفر یک ساعته ی داخلی داشته باشند! در هر صورت اولین مساله ای که در هنگام ورود به یک محیط جدید توجه همه ی ما را به خود جلب می کتد تمیزی آن است.

اما در چنین محیط هایی به واسطه ی رفت و آمد زیاد و استفاده ی متناوب از وسایل مشترک توسط افراد مختلف امکان آلودگی و کثیفی محیط خصوصا صندلی ها امری اجتناب ناپذیر است، بنابراین لزوم اندیشیدن به تدابیری جهت حفظ زیبایی و تمیزی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تا چه اندازه احتمال دارد که مسافران و افرادی که بر روی صندلی های شما با روکش پارچه ای می نشینند آن را کثیف کرده و یا لیوان آب، چای، قهوه و نوشیدنی خود را ناخواسته بر روی آن بریزند؟ پاسخ به این سوال با در نظر گرفتن تعداد زیادی از افرادی که هر روزه از صندلی ها استفاده می کنند کار دشواری نیست.

اما از آنجایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است توصیه می کنیم به جای اینکه به فکر تمیز کردن مداوم صندلی ها، و هدر رفتن وقت و انرژی نیروی انسانی خود باشید با تهیه ی پارچه های آبگریز از همان ابتدا دغدغه ی خود نسبت به این مساله رفع کنید.

تکنولوژی نانو در این امر به کمک شما آمده تا علاوه بر داشتن خاصیت آنتی باکتریال با ویژگی آبگریز بودن خود به حفظ پاکیزگی روکش صندلی ها کمک کند.

از مزایای پارچه های آبگریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه های آبگریز به دلیل مواد به کار رفته در تهیه ی آن ها اجازه ی نفوذ مایعات به داخل تار و پود پارچه را نداده و قطرات تنها به شکل کروی بر روی سطح پارچه می غلتند.
  • خاصیت آبگریز بودن این پارچه ها به از بین بردن گرد و خاک از روی سطح آن نیز کمک می کنند.
  • با تهیه ی پارچه های آبگریز زیبایی و تمیزی محیط تا بالاترین حد ممکن حفظ خواهد شد.
  • این پارچه ها شما را از صرف زمان طولانی برای تمیز کردن صندلی ها، خرید مواد شوینده و تجهیزات خاص بی نیاز می کنند.
  • علاوه بر موارد گفته شده این پارچه ها با داشتن یک پوشش نانو بر روی خود مانند مانعی برای اشعه UV خورشید عمل می کنند.
  • امکان تنفس یافت و تعرق بدن بر خلاف الیاف تفلونی در پارچه های آبگریز به خوبی وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *