پتو خود خاموش شونده و آنتی باکتریال

پتو تولیدی تیزتک از پارچه خود خاموش شونده (پارچه نسوز) تولید شده است. پارچه های نسوز از مواد غیر قابل اشتعال تهیه شده و مقاومت حرارتی بالایی دارند. در صورتی که این پارچه ها در دمایی بالاتر از آستانه تحملشان قرار بگیرند، نه تنها شعله ور نمی شوند بلکه قادرند خود را خاموش کنند. اگر دما بیش از حد بالا رود، الیاف پارچه تجزیه شده و از بین می رود.

این پارچه ها انواع مختلفی دارند. فایبر فلون، سیلیکا، سیلیکونی، برزنت نسوز و فایبر گلاس برخی از انواع پارچه های ضد حریق می باشند که هر کدام دارای مقاومت دمایی متفاوتی هستند.

پارچه های ضد حریق می توانند از الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو تهیه شوند. اگر پارچه از جنس الیاف طبیعی باشد، در صورتی که آن را بسوزانید به شکل پودر در می آید. در حالی که پارچه های با الیاف مصنوعی پس از سوختن گوله خواهند شد.

پتو تولیدی تیزتک نه تنها از مواد خود خاموش شونده تولید شده، بلکه دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز می باشد. پتو ها به دلیل تماس مداوم با بدن افراد مختلف و تعریق بدن افراد، محل مناسبی برای رشد قارچ و باکتری ها هستند. پتو های آنتی باکتریال از انتقال و رشد باکتری ها، قارچ ها و میکرو ارگانیسم های بیماری زا جلوگیری می کنند. خاصیت آنتی باکتریالی این پارچه پس از شستشو نیز حفظ شده و از بین نخواهد رفت.

این محصول در صنایع هوایی، ریلی، جاده ای، هتل ها و… قابل استفاده می باشد.

روکش_صندلی_1_2
روکش_صندلی_1
روکش_صندلی1_3
روکش_صندلی_4
روکش_صندلی_3
روکش_صندلی_2