پوشش درمان رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات

به گزارش خبرگزاری ایسنا، شرکت هواپیمایی امارات طرحی را تحت عنوان پوشش رایگان کرونا به اجرا در آورده است.

از آنجایی که ویروس کرونا صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده، بسیاری از شرکت های هواپیمایی به دنبال راه حلی برای این مشکل می باشند. کشور امارات با اجرای این طرح به دنبال جذب بیشتر مسافران و جبران ضرر های ناشی از ویروس کرونا می باشد.

درمان رایگان کرونا در مسافران امارت

شرایط این طرح به شرح زیر می باشد:

  1. تمام مسافران هواپیمایی امارات از مبدا افغانستان، مصر، هند، ایران، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، روسیه، سودانگ، تانزانیا و آمریکا؛ فرودگاه‌های هیوستون (IAH)، فرودگاه فورت ورث دالاس (DFW)، سان فرانسیسکو (SFO)، فورت لادردال (FLL)، اورلاندو (MCO)، باید حداکثر ۹۶ ساعت قبل از پرواز اقدام به انجام تست PCR کرده و نتیجه منفی تست را همراه خود داشته باشند. این گواهی باید در طول مسیر قابل ارائه باشد.

مسافران کشور های دیگر نیاز به این گواهی ندارند و باید در زمان ورود به شهر دوبی این آزمایش را انجام دهند. این افراد باید تا زمان آماده شدن نتیجه، در قرنطینه بمانند. در صورتی که جواب آزمایش مثبت باشد باید طبق قوانین و پروتکل های شهر دوبی در قرنطینه باشند و طول درمان خود را بگذرانند.

  1. بنابر اطلاعیه رسمی شرکت هواپیمایی امارات در صورتی که مسافران به بیماری کرونا مبتلا شوند، هزینه های درمانی آنان تا سقف ۱۵۰۰۰۰ یورو و هزینه های قرنطینه بیماران، روزی ۱۰۰۰ یورو (حداکثر تا ۱۴ روز) توسط این شرکت پرداخت می شود.
  2. با توجه به اعلامیه هواپیمایی این کشور، این طرح برای کلیه پرواز ها تا تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ معتبر بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *